четверг, 26 февраля 2009 г.

Тренінг

Доброго дня, шановні колеги. Рада новій зустрічі з вами.
Я - Захар Ольга Германівна, завідуюча центром дистанційної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 14 років викладаю інформатику у загальноосвітній школі, працювала заступником директора школи з питань інформатизації.
Пропоную вам стисло представити себе (ПІБ, посада, навчальний заклад, додаткова інформація) та прошу:
· Назвіть, будь-ласка, 3 труднощі, з якими Ви зустрілися під час роботи з комплектом.
· Запропонуйте 2 доповнення (зміни) до комплекту для зручної роботи учнів (вчителів)

8 комментариев:

  1. Добрый день.
    Я - Ступникова Татьяна Сергеевна, учитель информатики николаевской гимназии№4. Преподаю информатику более двух лет. Люблю активный отдых.

    ОтветитьУдалить
  2. Я - Дихтяр Евгений Николаевич, учитель школы - интернат №5 (не люблю интернет эксплорер)
    Трудностью для меня было использование украинского языка (но это не смертельно),
    а предложение ( доработайте материалы диска )!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Чура Євгенія Андріївна, вчитель істрії та інформатики. Інформатику викладаю лише у дітей з обмеженими можливостями.
    Труднощі: підручник повинен бути розроблений спеціально для дітей інвалідів (дитина має 1 год. на тиждень);
    Пропозиції: доповнити диск.

    ОтветитьУдалить
  4. Здравствуйте! Я - Щербинка Оксана Владимировна, 2-й год преподаю информатику в специальной общеобразовательной школе-интернате для детей сирот и детей, лишённых родительской опеки. Рада знакомству со всеми участниками проекта.

    ОтветитьУдалить
  5. Я. Дячук Олексій Казимирович, вчитель інформатики Первомайського НВК "ЗОШ I-II ст. №15-колегіум". Педагогічний стаж 10 років. Став фіналістом обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2009". Моє хоббі - моя сім'я.
    Труднощі комплекту:
    1) відсутність певних допоміжних матеріалів на диску, який входить до комплекту, зокрема, немає відповідних файлів до завдань 14.19 та 14.20 робочого зошиту частина 1.
    2) підручник назвати доступним для пошуку необхідного матеріалу учнем важко
    3) є певні неточночті у означеннях, малюнках до уроків, які містяться на диску

    Доповнення:
    - вилучити підписи в тексті підручника "Вивчаємо" та "Діємо"
    - Додати пункт "Узагальнюємо" до деяких розділів , що на диску.

    ОтветитьУдалить
  6. Доброго дня всім!
    Я, Морзе Наталія Вікторівна, один із авторів підручника. Дякую дуже за ваші пропозиції. Ми працюємо над підручником і далі. Диск, що ҐВи маєте - це лише перша його версія, тому зрозуміло, що там можуть бути неточності. З часом ми виправимо.
    Зрозуміло, що підручник не було написано для дітей із спеціальними потребами. Думаю, що це питання - на часі.
    А поки спілкуємося та навчаємося задля того, щоб і методичні матеріали і сам підручник були кращими.
    Дякую.

    ОтветитьУдалить
  7. Добрий день, Ігнатенко Олександр Володимирович, вчитель інформатики ЗОШ №3 м.Глухів Сумська обл., аспірант, цікавлюсь питаннями дистанційного навчання за допомогою сервісів WEB 2.0

    ОтветитьУдалить
  8. Вітаю всіх.
    Я, Зубкова Олена Іванівна, вчитель математики та інформатики санаторної школи-інтернат №7 М. Миколаєва. Хочу навчитись сама і навчити дітей.

    ОтветитьУдалить